Ik wil een artikel aanschaffen dat door de brievenbus kan, waarom zijn de verzendkosten dan toch nog zo hoog?

Vanwege de grote diversiteit aan artikelen in maat en gewicht hebben wij gekozen voor een eenheidsprijs [€ 5,95 bij een bestelling t/m € 50,-] wat betreft de verzendkosten. Mocht het artikel dat je hebt besteld door de brievenbus kunnen, storten wij de teveel betaalde portokosten binnen 5 werkdagen weer terug op het rekeningnummer waarmee de iDeal betaling is gedaan.

Waarom wordt de betaling door Icepay gefaciliteerd?

Icepay zorgt voor een veilige en beschermde omgeving om de betaling af te handelen. Voor meer informatie: Icepay

Kan ik ook op een andere manier betalen dan via iDeal, MrCash of PayPal?

Je kunt ook betalen d.m.v. een bankoverschrijving [IBAN: NL78 TRIO 0391 2031 26 t.n.v. Wellens Staalwaren]. Het nadeel is dat de verzending dan iets langer op zich laat wachten. Wij verzenden de bestelling zodra de bestelling is betaald.

Kan ik ook met creditcard betalen?

Dit is helaas nog niet mogelijk, maar daar werken wij op dit moment aan.

Kunnen er ook pakketten verzonden worden naar landen buiten de Benelux en Duitsland?

Dat is mogelijk, maar dan gelden er andere kosten voor het verzenden. Neem dan even contact op, dan zoeken wij dit voor je uit.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Wij streven ernaar je bestelling binnen 3 werkdagen bij je op de mat te hebben liggen.

Hoe wordt mijn bestelling geleverd?

Bij het afronden van je bestelling kun je kiezen voor diverse verzendmogelijkheden; PostNL, Fietskoeriers.nl, DPD of afhalen in de winkel. Je ontvangt een track&trace nummer van de betreffende vervoerder om je pakket te volgen.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Als de bestelling nog niet is verzonden, is het natuurlijk mogelijk de zending te wijzigen of annuleren. Het verschil in prijs of de kosten worden dan binnen 5 werkdagen verrekend of weer terug gestort.

Wat is de status van mijn bestelling?

Nadat het pakket is verzonden ontvang je een mail met een pakketcode. Hiermee is het pakje te volgen via de website van de gekozen zendwijze.

Kan ik de bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Tijdens het bestelproces kun je een afwijkend bezorgadres aangeven.

Binnen welke termijn moet ik mijn bestelling retourneren?

Een bestelling kan binnen 15 dagen na ontvangst worden geretourneerd. De kosten van de retourzending zijn voor eigen rekening. Het aankoopbedrag wordt na ontvangst binnen 5 werkdagen gestorneerd. Voorwaarde is dan wel dat het artikel in originele staat en ongebruikt retour komt. Zijn er beschadigingen of gebruikssporen dan kunnen wij het aankoopbedrag niet of niet volledig vergoeden.

Hoe kan ik mijn bestelling terugsturen?

Dit kan met de originele verzenddoos of in ieder geval goed verpakt met het retourformulier dat bij de zending zit.

Krijg ik mijn geld terug als ik een product retourneer?

Je hebt het recht de koop te ontbinden. Dan moet de aankoop binnen 15 dagen na ontvangst weer retour worden gestuurd in originele staat.

Hoe lang duurt het voordat ik het aankoopbedrag weer ontvangen heb?

Wij streven ernaar het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen weer te storneren.

Wie zijn Fietskoeriers.nl?

Fietskoeriers.nl bezorgt waar ze kunnen de pakketjes op de fiets, lukt dat niet bezorgen ze met de auto op groengas. Zij streven naar een zo groen mogelijke en zo snel mogelijke bezorging van je pakketje. Voor 12.00 uur besteld is dezelfde dag nog in huis, de koerier belt meestal aan tussen 18.00 en 22.00. Ze leveren alleen op weekdagen.

Waarom worden er bij bestellingen onder de € 50,- verzendkosten gerekend?

Pakketten verzenden kost nu eenmaal geld. Je betaalt alleen de daadwerkelijke verzendkosten en nooit meer dan de werkelijke verzendkosten. Er worden geen extra kosten gerekend voor verpakkingen en dergelijke.